Vrácení zboží a reklamace
Zákazníci jsou pro nás na prvním místě a proto chceme, abyste s našimi produkty byli maximálně spokojeni. Sepsali jsme pro vás praktický návod, jak zboží vrátit, nebo reklamovat. V případě jakéhokoliv dotazu nás neváhejte kontaktovat info@outworkshop.cz
Výměna nebo vrácení
Nesedí vám velikost? Produkt nesplnil vaše očekávání? Vše se snažíme dělat s maximální péčí a důrazem na detail a jsme připraveni ihned vyřešit vaše požadavky týkající se vrácení zboží.
Jak na výměnu nebo vrácení?
Čisté, nepoužívané a nepoškozené zboží nám v originálním obalu zašlete zpět. Do balíčku vložte vyplněný formulář pro výměnu nebo vrácení zboží. Jakmile balíček obdržíme a obsah zkontrolujeme, tak vám ihned vrátíme peníze zpět, případně zašleme zboží dle Vašeho výběru.
Reklamace
Na naší kvalitě si zakládáme. I tak se ale může stát, že se nám něco nepovede. Říká se, že reklamace je nejlepší forma reklamy. My si za naším oblečením hrdě stojíme a k jakýmkoliv problémům přistupujeme čelem.
Jak na reklamaci?
Čisté, nepoužívané a nepoškozené zboží s vyplněným reklamačním formulářem zašlete zpět. Po obdržení zboží zkontrolujeme a vyhodnotíme, zda vznikl nárok na reklamaci. O výsledku Vás budeme informovat nejpozději do 30 dnů od přijetí reklamace.
Snažili jsme se zde popsat to nejdůležitější, nicméně pokud byste měli jakýkoliv dotaz, neváhejte nás kontaktovat – jsme tu pro vás – info@outworkshop.cz

Prvotřídní bavlna
zcela organická

Ruční potisk
místním řemeslníkem

Garance spokojenosti
vrácení peněz bez rizika

Doprava zdarma
při nákupu nad 1 499 Kč